Friday, April 3, 2015

|•DIY kippengaas schilderij?!•| and DIY crafts

heei!


jullie zien het al aan de titel een kippengaas schilderij?! Je zal vast denken waaatt, maar het is echt heel leuk om te maken en om in je kamer op te hangen aan je muur of om je op ideeen te brengen voor als je iets op je muur wilt maar je weet niet wat. PicsArt_1428079125382


stap 1: je zoekt een oud schilderijlijst of haalt er een bij de kringloop.


stap 2: je verft je schilderijlijst wit of een andere kleur die jij maar leuk vindt.


stap 3: laat je lijst goed drogen!!


stap 4: als je lijst goed is gedroogd kan je er kippengaas tussen doen het is niet heel makkelijk dus neem er goed de tijd voor.


stap 5: koop wat mini wasknijpertjes van hout en zoek wat leuke hartjes op de markt of koop leuke accesoires bij hebbewinkeltjes.


stap 6: steek je wasknijpers met je hartje of wat dan ook ik het kippengaas en verdeel het leuk over het kippengaas.


stap 7: en dan is je kippengaas schilderij klaar!


ik vond het zelf erg leuk om te maken en het is vrij makkelijk alleen het kippengaas zoeken is wel een hele tocht maar dan heb je uiteindelijk wel iets leuks voor in je kamer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en bedankt voor het lezen.


laat je comment hieronder achter zodat ik weet wat jij er van vondt en als jij het ook hebt gemaakt volg dan even mijn instagram account van beautybyro @_beautybyro en tag mij dan in de foto van jou kippengaas schilderij!


liefs Ro






from diy « WordPress.com Tag Feed http://ift.tt/1xKsa64

from jammco.us and http://ift.tt/1COg4GQ

No comments:

Post a Comment