Monday, February 2, 2015

DIY - do it yourself and DIY crafts

handmade chňapky

handmade chňapky



Dnes ještě zůstanu u prodejních portálů, kde můžete prodat v podstatě cokoli. Tentokrát to ale bude portál, kde se neprodává použité oblečení a podobně, nýbrž výrobky vlastnoručně vyrobené.


Mnozi z Vás jistě znají Fler. Na fléru můžete sehnat skoro všechno – hlavně módu, tedy šperky, módní doplňky, šaty, ale i keramiku, sklo, bytový textil, floristické zboží, nebo ručně vyráběná mýdla.


Heslo Fléru je “Kreativní svět handmade, tisíce originálů”. A pravdou je, že všechny výrobky tam jsou originál a žádná sériová výroba, jak by někdo čekal.


Divili byste se, ale já tam mám založený profil. Jakožto babička moc ráda pletu a šiju, hlavně pro vnoučata. V poslední době ale vytvářím např. retro utěrky nebo pytlíky na chleba. Ale musím uznat, že i moje pletené punčochy jdou na dračku.


Fler bych doporučila všem zručným maminkám nebo babičkám, které rády vytváří podobné výrobky a hlavně na to mají čas. Samozřejmě nejde jen o to výrobek vyrobit, je s tím také spojená administrativa, měly byste mít živnostenský list a starat se o posílání balíčků, což někdy může být dosti náročné. Mně s tím pomáhá vnučka.


Každopádně přivýdělek je to slušný, což já jako důchodkyně velmi ocením. A samozřejmě mě vždy potěší, když lidé moje výrobky ocení a líbí se jim.






from diy « WordPress.com Tag Feed http://ift.tt/1CSampm

from jammco.us and http://ift.tt/1COg4GQ

No comments:

Post a Comment