Wednesday, March 4, 2015

Midagi magusat and DIY crafts

hennaminglesnjämm Hennaminglesretsept See on kindlasti mu magustoitude lemmik “retsept”, kui seda nii üldse võib nimetada. Kogu muusika seisneb selles, et küpsised purustatakse (käsitsi/masinaga) ja pannakse vaheldumisi hapukoore ja moosiga. Olenevalt, kui magus või hapu on moos, võib lisada ka suhkrut. Mina olen lihtsalt peale raputanud. Ainus, mis ma soovitan, on see, et kõige põhja võiks minna hapukoor või moos, aga mitte küpsised. Kes see neid kuivand küpsiseid ikka närida viitsib. Selleks, et kõik imehea oleks, peavad magustoidud külmkapis seisma. Kahjuks terve öö. Kui liiga vara sööma hakata, siis võibki juhtuda, et küpsised pole veel heast kraamist nii läbi jõudnud imbuda.


Selle koguse peale, mis mul siin piltidel on, kulus pakk Kalevi küpsiseid, 200g hapukoort ja väike karp vaarikatoormoosi. Ja üldsegi võiks hapukoort rohkem olla kui moosi, et moosimaitse domineerima ei hakkaks. Aga üldiselt tuleb kõike panna tunde järgi – nagu ikka!






from diy « WordPress.com Tag Feed http://ift.tt/1B1zBoZ

from jammco.us and http://ift.tt/1COg4GQ

No comments:

Post a Comment